sobota, 15 października 2016

#5 JERZY OWSIAK


Witam po tygodniu! :) Mam nadzieję, że u Was wszystko ok! :) Dzisiaj weźmie mnie trochę na sentymenty ;) Autograf Jurka Owsiaka to bowiem mój pierwszy autograf zdobyty "zawodowo" ;) Decyzję o tym, że zacznę je zbierać podjąłem bowiem dokładnie 15 sierpnia, kiedy to Anita Włodarcczyk zdobyła złoty medal Igrzysk Olimpijskich. Postanowiłem wtedy sobie, że muszę mieć autograf naszej najlepszej młociarki...No i się zaczęło ;)
A wracając do autografu.. to Jurka Owsiak wszyscy chyba znacie ;) Jest on oczywiście założycielem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, organizatorem przystanku Woodstock, a także byłym dziennikarzem radiowym i telewizyjnym :) Wielki człowiek!
Do jutra!

JAK ZDOBYTY?: WYSŁAŁEM @,





DEDYKACJA?: TAK, 

PRZYBLIŻONY CZAS OCZEKIWANIA: 4/5 DNI,

INNE: ULOTKI I BROSZURY DOTYCZĄCE WOŚP I WOODSTOCKU.


2 komentarze: